21 Aralık 2013 Cumartesi

Bu yaz ne oldu biliyor musunuz?-1- ( Pimapen Macerası)

Yazın, sıcak bir gündü. O gün  eve ustalar geldi.
Evin bütün pencerelerini söktüler. Yaşasın, istediğim yerden pencereye çıkabilirim; sarkabilirim. He he heyyyt..
Aa, annem beni niye banyoya kapadı? Ben burada ne yapacağım, sıkılırım yahu.. Mamamı, suyumu da getirdi..
Eyvah, kumumu da getirdi. Bu iş fena.. Ben buradayım anlaşılan bütün gün .
Yapma yaaa... Valla çok sıkılırım.
Banyo kapısının dışından da ne çok gürültü geliyor;. Her bir matkap sesinde fırlıyorum yerimden; hiç hoş değil, hiç. Ben iyisi mi çamaşır makinesinin arkasına, kuytuya gireyim.. Hiç hoşlanmadım bu kargaşadan, gürültüden, buraya kapatılmaktan; çok gerginim, canım çok sıkkın.
Gelsin de beni akşam bu daracık kuytuda uyumuş bulsun, üzülsün, içi titresin.

Bak bu sıkıntı benim bi yerimden çıkar sana söyleyeyim. Dargınım sana..
Tamam, yaş mama ikramın da iyi olmuş, bayıldım gerçi, bir kase daha olsa yerim, o başka.. 
Ama, kendi vicdanını temizlemek için yapıyorsun bu ikramı bana, bir nevi özür.. 
Gelmiycem işte kucağına...
Geleyim mi? Hadi geleyim..