23 Aralık 2013 Pazartesi

Bu yaz ne oldu biliyor musunuz? - 3- ( Bademle Tanışma)

Annem geldi, annem geldi! Çok mutluyum, çok sevinçliyim.. de..

Annem, İstanbul'dan eve bir kutuyla döndü. Hani beni arabayla getirirken içine koyduklarına benzer bir kutuyla.

Yok canım,  şaka değil mi? Oyuncak bu.
Kutudan küçücük bana benzeyen bi "şey" çıktı..
Bi patilesem..
Ay hareket ediyor; bana doğru geliyor. 
Yaa, bi de bu çıktı başıma. Ben tepelerim bunu!
 
Dur bakayım, ne diye çağırıyorlar, “Badem!”
 Badem mi ? Bunun tek gözü yok be.. Ne bademi.. ha ha haaaa!!


Dur Badem, çok yaklaşma canım. Hatta uzak dur. Yaklaşma diyorum, bak, fena olur.. Hırlıyor bi de haspam. Ben de hırlarım.. 
Ehe.. 
Hmm...
Güzel.. 
Mücadeleci bir arkadaş.. Çok üstüne gitmemek lazım.. Dursun bakalım, bir iki gün.. Geri gider belki.

Ama bak bu üç etti. Ay yani ben strese girmeyeyim kim girsin..