25 Aralık 2013 Çarşamba

Üç travmadan sonra sonuç: Yazık bana!

Anne, canım acıyor benim..
Bi bak patilerime falan. Bişiler var. 
Kulaklarımda, gözlerimin üstünde de mi var? Ha, evet acıyo biraz. Sivilce gibi.
Canım yemek yemek de istemiyor; yatayım ben böyle.. 
Yok, gelmem ben veterinere, sen git . 
Girmem o taşıma sepetine. Böyle de dört patimle tutunurum, girmem içine. 
Git bi sor, ne olmuş bana; ben gelmem..( Tabii ki sepetin içindeki salam yine başımı döndürdü, yakalandım)

Efenim, strese bağlı dermatit olmuşum üzerinize afiyet. 
Ben dedim di mi? Şimdi işin yoksa, her gün veterinere taşın; iğne ye.. Her gün o sepete girdin girmedin meselesi... 
Siz beni bunalıma sokun, iğneleri ben yiyeyim. Öfff be öff.. Beş gün..
.Şşştt.. 
Anne..
Asma suratını.Üzülme sen ya, iyi olucam. Valla bak..
Hazır gidip geliyoruz, veterinerden azcık yaş mama alsana..